Zeynep506 Kizlar dışarı çıktığım zaman iç camasrm ıslanyr ama akıntı falan degil idrarda değil su gibi oluyor acaba erken doğum belirtisi mi hastaneye gitmem gerekiyormu gebelik haftası 34+3
Maviss__ Zeynep506 hafif akıntı olabilir sizinki su gelmesi afedersiniz altınıza işemiş gibi eşki kokulu ve aşırı ıslanıyor altınız bende iç camaşırım dolmuştu
Nursocum Zeynep506 canım benimde öyleydi ilk hamileliğimde idrar değil hamilelik değil bir türlü çözmedi doktor en son bi test yaptı meğersem suyum azalıp kireçlenmiş ben senin yerinde olsam zaman kaybetmez giderdim
mujdezengin Zeynep506 o terlemek havalar sıcak olunca malesef BNde yaşıyorum ıslaklık yok iç çamasırı nemli gibi
Zeynep506 babygirl_ bende öyle düşünüyorum kafama çok takıldı ya bide hafta ilerledikçe insanda korku oluyor
babygirl_ Zeynep506 doğrudur, su çok nadir sızıntı şeklinde oluyor ama kokusundan anlaşılır oda sanırım
Nursocum Zeynep506 çok şükür hiç bişey olmadı 37+5 te doğdu ama eşi yaşlanmıştı son 1 hafta beslenmemiş ve suyum kireçlenmişti