ogrencianne35 ve sonunda bizimde günümüz belli prenses Lalin le 😂😂 10 haziran doğacak minnos kız 😍🤩 zorlu bir süreç yaşadık normal doğum istedim hep ama nasip böyleymiş kızım sağlıkla gelsin de 🤲💕
Nehirimmm06 ogrencianne35 canım hayırlı olsun sağ Salim kavuş inşallah yavruna Muzaffer hoca bana da yaptı yapacağını biliyor musun bende değiştircem
ogrencianne35 Emine_ali çünkü rahimde açılma yok ve kaslarım çok darmış zor olacağını söyledi doktor secimi bana bıraktı bende sezeryan tercih ettim korktum bebeğim rahimde sıkışır diye
ogrencianne35 Nehirimmm06 canım çok sağ ol. çok bekledim normal doğum için ama nasip değilmiş biliyorsun normal istiyordum rahimde açılma yok kaslarım çok darmış sana ne oldu napti 🙄
Nehirimmm06 ogrencianne35 olsun canım sağ Salim kavuş da o önemli değil bugün gittim Muzaffer beye beni de sinir etti bebeğimin suyuna az dedi kilosu da 31+5 olmama rağmen 1558 ölçtü iyi diyor ama bence küçük bide ben Temmuz da yıllık izine ayrılıyorum senin doğumuna ben denk gelmeyebilirim. Elif hanıma emanet edicem seni dedi ben bunca aydır size geliyorum ama dedim zaten suyun az o haftalara kalmaz muhtemelen ben girerim dedi 36 37 gibi doğabilir dedi benim hiç güvenim kalmadı artık kendi doğum yaptırmak için bebeğimi erken mi almak istiyor yıllık izni beni ilgilendirmez ki sinir oldum ağladım çıkınca
AnnelikHayali Kenan İmirzalıoğlu & Sinem Kobal çiftinin kızının isminden mi esinlendiniz acaba? İlk kez Lalin ismini onlardan duymuştuk. Adıyla yaşasın, sağlıkla doğsun miniğiniz. ☺️
ogrencianne35 AnnelikHayali hayır 😂😂 kırgın çiçekler dizisini izlemiştik eşimle 2018 de evlendikten sonra oraya konuk oyuncu bir kız girmişti adı Lalin di o zaman eğer kızımız olursa adı Lalin olsun ddik 😊
Emine_ali ogrencianne35 bakalım benım basıl ilerleyecek içim sonu sezeryan olacaksa hiç bekleme şimdi sezeryan ol diyor
ogrencianne35 Nehirimmm06 bence onun terapiye filan ihtiyacı var 😂 bastan aşağı adam negatif ya bak bugün ben embiye hanıma gittim ben agrilarim var artık sezeryan da olabilirim açılma var mı yok mu baksın diye yanımda muzaffer beye giden arkadaşım da vardı inan negatif şeyleri bile korkutmadan olumlu sakince anlatıyor ve ısrar etmiyor sana bırakıyorum karar senin diyor ama muzaffer bey resmen negatif ya insani korkutuyor
Nehirimmm06 ogrencianne35 canım enbiye hanıma bende gitsem kabul eder mi yavrumun kilosu az ona mı üzüleyim beni onca ay sonra bıraktığına mı üzüleyim anlamadım bide 36 37 gibi doğacak küveze girer mi dedim girebilir dedi adam hep en kötüsünü söylüyor dediğin gibi suyun az diyor madem bu kadar az nts ye soksana beni ona da sokmadı biliyor musun bugün ben napmaya çalışıyor anlamadım
ogrencianne35 Nehirimmm06 alır canım bende 33 de gittim embiye hanıma benim o arkadaşım da bıraktı muzaffer beyi mesela embiye hanıma gidiyor. hemde doğum ücreti daha uygun sezeryan hayat hastanesinde 3750 ben yarı covid testimide devlette yaptiricam perşembe giderken göturcem sen araştır gene doktor içine sinen doktorla devam et muzaffer bey gerçekten düşündüğümüz gibi bir hekim değil malesef ama embiye hanimda kabul eder
ogrencianne35 Nehirimmm06 bak ben yoğurt süt çok tükettim her gece süt içiyorum badem ceviz fındık fıstık çok yedim kaşar peynir her sabah yiyorum bulgur pilavı günde en az 2 haşlanmış yumurta yedim muz seni rahatsız etmiyorsa muz ye bebegin gayet iyi üzülme içini ferah tut
Nehirimmm06 ogrencianne35 canım muayenesi ne kadar ben artık ona gideyim madem çok üzdü beni yarı yolda bırakmak ne demek ben aşılamamı bile onda oldum
Nehirimmm06 ogrencianne35 bende hepsini yapıyorum aslında canım ama yemek çok az yiyorum bu hafta çok dikkat edicem çok teşekkür ederim yardımcı oldum bana ben artık embiye hanıma devam edeyim daha iyi