Kızlar selam,
geçen haftaki kontrolümde doktoruma cinsiyet hakkında bilgi verip veremeyeceğini sordum henüz erken yanılma ihtimali yüksek olur dedi, daha sonra ultrasonda bakarken çok erken olmasına rağmen erkek olduğunu söyledi. Yanılma payı her zaman olur ama çok büyük hata yapmıyorsak bu değişmez dedi. Ultrason görüntüsünü yükleyemedim ama iki bacak arasında net bir şekilde çıkıntı uzantı var. Bir de bu yurtdışına gönderilen tarama testi panorama testi yaptıran var mı? Yarın kan vereceğim, 10 güne kadar sonuç geliyormuş. Hem cinsiyet belli oluyormuş hemde Allah korusun olası bir anomali durumu varsa yüzde 99 kesin tanı koyuluyormuş bilgisi olan yaptıran var mı?