Alininannesi40 benim de bugün sancılarım oldu alttan muayene oldum korkulacak hiçbir şey yok. Bazı bayanlar burda öyle postlar açıyorlar ki şaşırıyorum korkulu, endişeli, hep olumsuz Allah aşkına yapmayın. Çok basit şeyleri öyle abartıyorlar ki. Bu kadar alttan muayeneden korkan insan nasıl doğum yapacak acaba