Cansucbrdmr Merhabalar herkese.. 14+6 haftalığız. Saçlarım sarı diplerden çıktığı için doktoruma boyayı diplere saç derisine değdirmeden sadece sarı olan ksmını kendi rengime çevirmek istiyorum dedim fakat doğuma kadar uygun görmedi. Dna kırıklarına yol açıyor zaten bir çok kimyasala maruz kalıyoruz bu elinde olan birşey yapmamalısın dedi. Doğuma kadar hiç hoş olmayacak bir de doğumda çekim düşünüyorum o halde çekime de girmek istemiyorm. Bir çok boyatan ve hiçbir zararını görmeyen anneler var. Kimi doktorlar 3aydan sonra boyayabilirsin diyor. Onu diyen de doktor neticede.. Kafam çokk karışık🤷♀️🤦♀️ şimdi bebeğini riske atma çokmu önemli diyen olacaktır ama bugüne kadar kanıtlanmış bir zararı yok bu yüzden kafam karışıyor.. yoksa tabii ki risk atmak istemem..
Belissima Cansucbrdmr Doktorun çok abartmış bence en azından bebeğin organ gelişimi tamamlandıktan sonra yapabilirsin..
Elanaz Cansucbrdmr Bana da doktorum kesinlikle önermiyorum hiçbir hamileye dedi. O yüzden bekleyeceğim sonuna kadar.
Deletedmom71 Belissima herkesin doktoru farklı. Bence abartılmış bir şey yok. Benim doktorumda izin vermedi. İzin veren kadar vermeyende çok fazla. Zararı yok deniyor çünkü yeteri kadar çalışma yapılmamış hamilelikte saç boyamak ile ilgili. İnsanın kendi doktoru boyatma dedikten sonra o tedirginlikle boyatamaz zaten sonuçta saç boyamak bu, yani su içmek gibi zorunlu bir olay değil 😊
Deletedmom71 Cansucbrdmr kanıtlanmış bi zararı yok çünkü yeterince çalışma yapılmamış saç boyası üzerinde. Maalesef bazılarının doktoru izin verirken benimkide kesinlikle müsade etmedi. Zorundalık olmadığı için riske atmamalısın dedi. Ben de boyatmayacağım napayım kızıl bide saçlarım aktı pembeleşti ama diptende saçlarım geliyor uçlarından kestircem artık kendi rengine dönsün. Üstelik biraz beyazlarımda var. Ama hamileliğin kendine özel bir güzelliği olduğuna inanıyorum, bırakın bedeniniz yenilensin 😊
Belissima Deletedmom71 tabiki zorunlu değil ama dna kırıklarına kadar yol açacak boyutta bir kimyasala maruz kalınmıyor. O noktada çok abartmış
KrlMlkSelmn Cansucbrdmr kona dışında hiçbirşeye izin yok diyebiliyorum Bitkisel boyalar var ama onlarda ne kadar bitkisel Hoş düşündüğünde deodaranttan şampuana herşey kimyasal gerçekten çok kafa karıştırıcı bir durum
Deletedmom71 Belissima sonuçta normal bir insana nazaran bunu bir doktor dediği zaman insan tedirginlik duyar doğal olarak ama. Şu saatten sonra boyatabileceğini sanmıyorum :)
Cansucbrdmr Belissima yani bilemedim ben de çok arada kaldım düşünüyorum sonuçta benim boyatıp boyamamamın doktora ne yararı var ne zararı. Buna rağmen önermemesi kafa karıştırıyor. E boyayanları görüyorum çatır çatır boyayp doğuruyolar maşallah sağlıklı bebekleri oluyo😁
Melikeb19 Cansucbrdmr 3. Aydan sonra doktorum boyayabileceğimi söyledi bir zararı Yok sac diplerinde sivilce yara vs olmazsa kana geçmez boya bu mantıkla şampuan da kullanmamak gerek demişti, hamileyim diye kendini salma diye de eklemişti. Ben bir kaç kere boyadım Doğum öncesi de düşünüyorum boyamayı tercih senin ama ben bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Ilkgozagrimiz Cansucbrdmr amonyaksiz voyalar varmis bitkisel olarak geciyomus 4 aydan sonra onun icin bi sikinti olmadini soyluyolar
Cansucbrdmr Ilkgozagrimiz canım o amonyaksız diye geçenlerde de amonyak varmış ama daha az içeriyomuş..
Ilkgozagrimiz Cansucbrdmr bilmiyorum ben yapmadm youtubede takip ettim biri var oda gebeyken yaptirmis oyle diyodu ondan dedm
Belissima Cansucbrdmr Sorma elin yabancıları hamileyken neler neler yaptırıyor. 😀 çokta güzel sağlıklı bebişler doğuruyor. İnş bizde sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize
begumge Cansucbrdmr kanıtlanmış bir zararı yok hamilelik sürecinde annenin psikolojisini etkileyen bir durum bence. Ben sizin yerinizde olsam 3.ayımın bitmesini bekler sonra da amonyak içermeyen doğal içerikli bir boyayla boyarım. Benim doktorum da boyayacaksan 3 ay bitsin demişti.