Cansusuem 21+5ten selamlar 🐣 Her şey yolunda mı şikayetleriniz var mı kilo alımlar nasıl gidiyor güzel anneler? Tecrübelerimizi paylaşalım mı 🥰
Mmeelliikkee Cansusuem 21+4 arada bel ağrısı dışında pek sorunum kalmadı çok şükür 🐣 1,5-2 kilo kadarda aldım son iki haftada 😃 yarın sanırım tetanoz aşısını yaptırıcam 🌺 sağlıkla büyürler inşallah 🧿
Dilekcnkn Cansusuem 21+1 çok şükür bel ağrım dışında bir şikayetim yok uzandığım zaman kalkmakta çok zorluk çekiyorum sadece o yüzden oturmak bile beni yoruyor uzun zamandır yürüyüş yapmıyorum artık başlamak lazım diye düşünüyorum 47 kg ile hamile kaldım şu an 52
Ayse_donmez0 Cansusuem 20+3 bende yirmibire giricem geleyim dedim bu gün detaylı ultrason a girdim yarında aşılarım var inşallah 🤗
Azizinannesi2 Cansusuem 21+3 den selam şimdiye kadar 2.5kilo aldım tek şikayetim kızım hep sağ tarafta orayı sevdi herhalde o tarafıma yatamiyorm Allah başka dert vermesin
durununannesiiiiii Mmeelliikkee bende 21+4 oldum aynen bel agrısından başka bi sıkıntım yok çok şükür bikaçgüne kadar tetenoz aşısı olcam ☺️
Cansusuem Dilekcnkn Kesinlikle en güzel şey yürüyüş. Ben masa başı çalışıyorum ama sık sık yürümeye gayret ediyorum. Ne güzell siz de zayıf hamile kalmışsınız ben de 50 ile kaldım şu an 55im
Cansusuem Azizinannesi2 Benimki de hep sağda hiç solda hissetmiyorum. Devamlı sağa baskı yaptığı için sağ böbreğimde 9 mm büyüme var 🥺
Cansusuem durununannesiiiiii Benim bel değil de kaburgalarım batıyor sanki ağrıyor masa başı çalıştığım için sanırım. Doktorum bel sırt ağrıları için süt içmemi önerdi her gün içmeye çalış dedi. Onun dışında takviye magnezyum kullanıyorum ağrı kramplar olmasın diye
bebeklerim_ Bende 20+3üm ama yazayım dedim 😌 bende de bel ağrısı dışında şükür sıkıntı yok🙏🏻 bebişlerinizin hareketlerini çok hissediyor musunuz
Mmeelliikkee bebeklerim_ yani genelde en çok sırt üstü yattığımda hissediyorum pıtpıtt şeyler 💓yan dönünce de hafif toplanma gibi oluyor..Artık gün içersinde mutlaka hissediyorum 😍
Cansusuem bebeklerim_ Evett ben çok hissediyorum. Günün belirli saatlerinde çok hareket ediyor artık otururken yürürken hep hissediyorum 🥰
bebeklerim_ Mmeelliikkee ben çok az hissediyorum bazen birkaç gün peş peşe bazen sanki bir iki gün hissetmiyorum gibi biraz endişeleniyorum ama belkide erkendir duygular karışık 😅 peçembe günü görceez minnoşu artık 😌
Mmeelliikkee bebeklerim_ daha çok minikler çok normaldir biraz daha kuvvetlenmeleri büyümeleri lazım ♥️ Önümüzde ki haftalarda daha da değişir o zaman rahatlarsınız 🧿
Ayse_donmez0 Cansusuem az önce tetenoz aşımı oldum temmuzun 27 sinde bir başka aşı daha olucam sanırım 3 tane olucam toplam
81akmnfgn Cansusuem aslında iştahım çok kötüydü cok rahatsız oldum bulantım aşırı derece oldu sadece ekmek makarna pilav bastırıyordu büyük ihtimal o yüzden aldım sürekli elimde ekmekle geziyordum diger herşey koktu yiyemedm yemek bile yeni ypmaya basladım sayılır