Merhaba herkese, 15+3 haftalık gebeyim. Daha şimdiden göğüslerimin ucunda kabuklar oluşmaya ve acımaya başladı kaşınıyor bunlar için çok erken değil mi 😞 ne yapabilirim çözüm olarak benim gibi erken haftalarda bu sorunu yaşayan var mı normal mi sizce