kizannesi_1004 Kız bebek annelerii hepinizin mide bulantısı oldu mu ilk trimesterda ya da başka ne gibi belirtileriniz vardıı 😊😍
evaburak95 kizannesi_1004 aşırı kustum çılgınlar gibi ,bulantım zaten 7/24 benimleydi 😅ama başka bi arkadasım da kızına hamileyken bi kere bile ıy demedi hiç bulantısı bile olmadı
Burcu4135 kizannesi_1004 mide bulantısı. Bende gebelik reflüsü cıktı baya cektim. Özellikle kız cocukların da popo büyüyor karından daha cok 😁 en büyük belirti popo büyümesi sanırım herkes aynı seyi söylüyor. Baska seylerde var ama cogu gebenin cektigi seyler. Canım asla tatlı seyler aşermedi. Eksi de yiyemiyorum mideden dolayı.
Mls_mls02 kizannesi_1004 32+3 teyiz kızımla prilam dr ilacı olmasa hala kusmalarım devam ediyor mağlesef
Sadece_anne kizannesi_1004 Şuanda hamileyim cinsiyeti belli değil ama kizimdakileri söylersem. -Hiç bulantı kusma olmadi sadece çok açıkıp yemek yiyince bi 3 defa falan istifra ettim. -Sonrasinda kızım hep sağdaydı. -Çay kahve den acayip soğumuştum. -İlk aşermem erikti. -Çok acayip sıcak basıyordu(antalyadayım belki ondan) -Ve çok canım çok döner istiyordu :)
mercimekkoftesi1 Sabah bulantılarım oluyordu benim ilk zamanlarda, belim aşırı ağrıyordu, canım sürekli acı biber turşusu yemek istiyordu başka da hatırlamıyorum 😄
[silindi] Burcu4135 benimki niye büyümedi yaw😂 yada ben farketmedim yada ben bozulmiyim diye söylemediler🙆😂😂
ZumrutHanim Sadece_anne yaaa ben de hamburger doner kebap lahmacun ama daha cok hamburger sebzeden tiksindim. et olsa her ogun yerim. perinatolog 12. haftada kiza benziyo ama kesin degil dedi. cok heycanliyim
shinemuu kizannesi_1004 Sadece_anne Valla çok kustum 7 kiloda verdim. 1-1buçuk ay rahat etmiştim ki şimdi de yanmalar başladı ve ben yine ufak ufak çıkarıyorum. Tekrar başa dönmekten korkuyorum.🙁 Ama mide bulantısının cinsiyetle alakası olduğunu da pek düşünmüyorum. Ben de erik aşerrdim ve aşeriyorum düzenli olarak😝Deli gibi erik yiyorum😅
Ebrusamet07 Sadece_anne bende aynıyım özellikle ayaklarım aşırı yanıyor. Döner etli ekmek lahmacuna dayanamıyorum limonsuz su bile içemiyorum
kizannesi_1004 shinemuu geçmiş olsun çok rahat geçirirsiniz bundan sonraki dönemi inşallah. Sanırım benim ilk aşermem erikti 🤣
Gunes_84 kizannesi_1004 Benimde kızım olacak hayırlısıyla ama hiç ne mide bulantısı ne de aşerme asla olmadı. Şuan 31+5 haftalığım karnım geniş top gibi değil.birde burnum büyüdü sanki.
Mucizemm02 kizannesi_1004 çılgınlar gibi mide bulantısı ve kusma bunun yanında ekşiden turşudan ve tuzludan başka canım hiçbir şey istemiyordu,9 ay boyunca full turşu yedim 🤣
Defne_ Ebrusamet07 ay aynen onu unuttm benimde ayaklarım yanıyordu, genel olarak sıcak basıyordu darlanıyordum
Defne_ kizannesi_1004 aşırı kustum özellikle sabahları.. midem boş iken bile sarı su kusuyordum🤢 basen ve kalçadan kilo aldım :( koku hassasiyetim had safhadaydı, etin her türlüsünden tiksiniyordum..
kizannesi_1004 Defne_ ben işte etten niye tiksinir ki bir insan cidden öyle etli bir şey yemek istemiyorum hiç
Selda-28 İlk gebeliğim erkekti hiç hissetmedim bile 9 ay boyunca, ama şuan ki hamileliğimde mide bulantısı , ağız acılığı, halsizlik , tiksinme ne ararsan var 😀cinsiyeti de kızmış 🎀🎀 kizannesi_1004
Cansuomerali Selda-28 aynen benimde öyleydi oglumdayken şüphe ederdim hamile miyim diye😂şimdi hiç sorma hiç rahat uyuyamıyorum arada ateş basıyor ağzım antibiyotik almış gibi inşallah kizdir🥰🤲🏻
NurCeren00 kizannesi_1004 sıfır belirti 🤷🏼♀️ sadece uykum çok oluyordu. Bir kere bile bulantım olmadı
kizannesi_1004 NurCeren00 bende de kusma vs hiç olmuyor sadece bazı yiyecekleri düşününce yok yok onu yemek istemiyorum diyorum özellikle de et 🤣 ama mide bulantısı olmayınca erkek mi acaba diyordum
kubrakokcan kizannesi_1004 Kusmalarım vardı. Kusmalar bitti 13 te. Sabah kusmaları devam etti. bel ağrısı vardı felaket , göğüs ağrısı vardı. Tatlı çok severdim normalde. Hiç tatlı istemedi canım. Hep ekşi 😄
NurCeren00 kizannesi_1004 biraz bünye ile alakalı sanırım. Annem de bana hamileyken hiç bulantı yaşamamış. Bende şimdi kızımda hiç bulantı yaşamadım (uykudan başka hiç belirtim yoktu 😓. Çoğu zaman hamile olduğumu unutuyordum 😂) 🥰 allah sağlıklı sıhhatli gönlünüze göre versin.