Seval_mnnt5 Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim iki gün önce işten çıktıktan sonra kanamam oldu iğne yapıldı ve ilaç verildi düşük riskim olduğu söylendi kanamam durdu ama kasık ve sırt ağrım var tekrarlar mı korkuyorum
Hilal-95 Seval_mnnt5 inşallah tekrarlamaz canım yat uzan dinlen sol tarafına yatmaya çalış kabak çekirdeği rahmi güçlendiriyormuş ben daha önce düşük yaptığım için bu gebeliğimde tiksinene kadar yedim valla bi avuç yiyebilirsin geçmiş olsun sağsalim kavuşursun yavruna inşallah