zulzul Merhaba arkadaşlar sizden bir ricam olacak 2hafta önce doktor kontrolünde 32haftaliktim bebeğin kilosu 2.300 Gr di bugün ki kontrolü m de 34 +3gun kilo almamış dedi doktor normal dedi ama kafama takıldı bu durumu yaşayan varmi
meraklianne1 zulzul 34. Hafta da 2 kg dı sadece 😄😄 37 olduk şuan 2.400 günü gününe gidiyo bebeğim doktor sağlıklı dedi hem herkes tosuncuk doğurcak diye bişey yok takılma bence sorun olsa doktorun söylerdi mutlaka 🌸🌸
Purpura26 zulzul Valla canım daha bugun kontrolüm vardı 33+0 dayım 2.100 gram çıktı. Tam günüyle uyumlu dedi doktor. 32 haftalıkken doktor tam ölçemedi belki de
inci_34 zulzul canım doktor normal demiş daha ne Bursa doktordan daha çok bilen olabilir mi gözünü seveyim
Berrinsahinn zulzul bana normal geldi bebeğinin kilosu bence skntı yapma.ben 31 haftalıkken 1850 idi.34 e kadar sizinki ile aynı olur galiba
MirzaHazal56 meraklianne1 bende bugün kontrole gittim doktor bebeğim zayıf olduğunu söyledi 2.400 kilo 37+1 haftalık zayıf doğarsa kuveze alabiliriz dedi sabahtan beri düşünmekten kendimi harap ettim doktor öyle söyleyince çok üzüldüm 😔😔
meraklianne1 MirzaHazal56 hayır canım üzülme benim doktorum da başta küçük bi bebek diycektim ama şaka gibi günü gününe gidiyo dedi bugün bizde 37+1 olduk ben 36+6 da gitmiştim 2.400 kg 46 boy dedi 3 kg doğur sana yeter dedi mesela 😄😄 benimde eşim çok taktı küçücük küçücük diye herkes 4.5 mu doğuracak benimde kızım minnoş olur doğduktan sonra alır 😍😍 yeter ki sağlıklı olsun hatta doktorum bana sen 3 kg doğur kahraman olursun dedi sıkma canını çiğ badem ceviz ye ben onu deniyorum 14 ünde gideceğim bakalım ne diyecek
MirzaHazal56 meraklianne1 aynen sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil . işte insan üzülüyor ana yüreği işte ☺️ kızım 3500 kilo 41 haftalıktı Suni sancıyla doğdu Sancı açılma veya acil bişey olmazsa 5 temmuzda doğumunu gerçekleştiririz dedi en fazla 41 haftaliga kadar bekleyebiliriz dedi. Kendi sancım olmasından yanayım kızımda perişan oldum suniyle. 😔
idiloska 33+3′de 2150′di 36+3′de 2582 gr 2 hafta sonra sezeryen olucak, bu haftalar sıkı beslenmem ve kilo aldırmam gerek, forumdaki bebeler tombiş benimki minnoş kaldı.
meraklianne1 MirzaHazal56 benimde ilk doğumum cinsiyetiniz bu sefeer ne 😍😍 evet insan üzülüyo ama olsun iyi bakarız bizde ☺️☺️
Minigimm0611 zulzul 32.haftada bence yanlış ölçmüş o doktor canım ☺️Asıl kilosunu 34.hafta söylemiş size ki kilosu suan gayet normal yani bilemedim genede ☺️
meraklianne1 MirzaHazal56 hayırlı sağlıklı gelsin üzülme harap etme kendini 🌸🌸 benim amcamın torunu 1.800 kg doğdu prematüre şimdi 1.80 boyu var 😄🤭🤭🤭