Kbracaaa İyi günler güzel anne adayları bugün 14 haftalık doktor kontrolüm vardı bebek col asagida dediler düşük tehlikesi denildi , böyle bı durum yaşayıp bebeği yukarı çıkan oldu mu? Çok endişeliyim
Seeydaaa Kbracaaa merhaba canım banada 17 haftamda dedi plesanta aşşağıda diye 22+3 detaylıya girdim çok şükür çıkmış yukarı bebek büyüdükçe çıkıyor kuzum korkma Allah’ın izniyle inşallah hiç bişey olmaz 🥰
Selda-28 Kbracaaa bende 14 haftalığım dr bana da öyle söyledi 1 ay boyunca ev süpürme ağır kaldırma dinlen 1 ay sonra gel dedi bakalım bende panik oldum. İnşallah yukarı çıkar
Kbracaaa Seeydaaa inşallah ya içime su serptiniz teşekkür ederim doktor olumsuz konuşunca panik olmuştum ❣️