Bade41 Kızlar doktorum aradı 32+4 teyim idrarda protein kaçağır var dedi benim hiç bi bilgim yok bu nedir acaba ??
Masal53 Bade41 bugün doktorun yanına girdiğimde içerde bi hasta daha vardı onunda sonucunda protein yüksek çıkmış doktor tansiyonların gayet iyi gidiyor bi sıkıntın yok dedi yani demek istediğim bişeyin olsa tansiyonunu etkiler
Haticecakirr Bade41 idrar da protein enfeksiyondan dolayı olur doktorunuz antibiyotik tedavisi başlatmadı mı