Merve_tan Kızlar yarın sezeryan olacağım 12den sonra bişey yeme dedi doktor suda dahil mi buna ve dualarınızı bekliyorum ilk hamileligim cok korkuyorum
Yavuzun1annesi2 Merve_tan bana su dahi içme demişlerdi ama gene bilenler olur benim ilk sezeryandı acil oldu bişe yiyip içmedim🤗🤗
Kuzeyibeklerken Hiç bişey yiyip icmiyorsunuz belden uyusturmali olacaksa mutlaka bitter çikolata ve sade Nescafe bulundurun çıktıktan sonra baş ağrısı olmasın diye tüketin
Hazal12 Merve_tan 17 günlük anneyim. Korkma ben doğurduysam herkes doğurur. Elbette ağrın olucak ama 5 gün sonra yavaş yavaş hareketleniyorsun ama mutlaka yanında biri olsun
Yavuzun1annesi2 Merve_tan valla ilk cocugumda hiç duymadım desem bilmiyodum başıma ne gelcegini sonrasında oldu ama okadar agrı olmadı şuan ikinciye hamileyim 15 haftalıgım şimden çok korkuyorum nasıl olcak diye 🤪🤪😳😳