Birmucizehikayesi Kızlar 21. Haftadayim ama herkes hamile oldugumu duyunca şaşırıyor hic gobegin yok diyorlar. 20 21 hafta gebeleri gobekler ne durumda 😁
m-u-n-e-v-v-e-r Birmucizehikayesi İlk bebeğinizmi 🙂 ilkler geç çıkıyo genelde bende öyleydim ilk bebeğimde 🙂
Melmel Birmucizehikayesi yapı meselesi canım bende..21+2 günlük üçüncüye hamileyim bendede göbek hiç çıkmadı sadece son bir ay çıkıyo...
Gozde Birmucizehikayesi 21.haftamdayım 16 gibi çıkmaya başkadı daha ne kdar büyüyecek diye şaşkınlıkla bekliyorum. Bence senin durumun en iyisi ve rahatı yapısal olarak şanslısın çatlak, hareket kısıtlaması, giysi sıkıntısı olmayacak tadını çıkar 😅
baharclk Birmucizehikayesi Bende 20 deyim on gündür falan belirgin. Oda her kıyafette belli olmuyor. Normal yani 6 aya yaklaşsın elbet çıkr 😁
Momtobe Ilerleyen haftalarda görcem ben seni 🤗 38 olduk artik nereye kdr gidicen be gobek diyorum bndede halbuki 25 e kdr cikmamisti..
Svde Ooo bende bi ben zannediyodum benim için erken için erkenmiş bile. 18. Haftamdayım hiç belli olmuyo azıcık bi çıkıntı var herkes bebek nerende diyo😂 demek normal
Bademgzlm Birmucizehikayesi benimde ilk hamileliğimde 28.ci haftadan sonra belli oldu son iki ay da çıkıyo banada diyorlardı nerenden çıktı bu çocuk diye ☺Benim hoşuma bile gidiyordum fazla kilo zarar zaten cnm😬şimdi ikinci hamileliğim bakalım bunda ne zamn çıkcak🤩
MrTGcE Birmucizehikayesi bende 21 haftamdayım canm tabi fazla yok benimde zaten 6aya dogru çıkıyor göbekler
Fatmaydinn Birmucizehikayesi benimde yoktu 21. Haftalarda yemek yemişte şişmiş gibisin diyorlardı, 27 haftalığız yine çok büyük değil ama belli oluyor artık dışarıdan 😊