Ayss1234 36 haftalık gebeyim nst de sancılarım çıktığı ilk defa alttan muane oldum açılmama bakıldı ve hiç korkulacak birşey değilmiş hiç acımadı saniyelik süren birşey zaten oyuzden hiç panik yapıp korkmayın☺️
Ayss1234 Arifcaninannesi Açılmam yoktu çok şükür çatım darmis zaten cuma gününe tekrardan çağırdılar bakmak için ☺️
Ayss1234 Arifcaninannesi Bilmiyorum canım muane eden kız tekrardan bakicam dedi oyuzden doktorum da tekrar cuma gününe çağırdı cuma karar verilir herhalde ☺️