Cansuomerali hiraselesra keseye göremi erkek Dediniz acaba ben nedense kız hissediyorum hayırlısı bakalim
ege_ayaz_mom hiraselesra evet canım gaziantepten🤗 ben hiç erkek hissetmiyorum ama🙄 kısmet bakalım çoğu kişi kız dedi senle birlikte iki oldu erkek diyen herşeyin hayırlısı olsun rabbim gonlumuzdekini nasip etsin ne diyelim🙏
hiraselesra ege_ayaz_mom hakkinda hayirlisi guzelim benum benimki sadece tahmin yani en iyisini en guzelini allah bilir bende gaziantep guzelim
Symkplnnn hiraselesra merhaba banda tahmin yapar misiniz [url=https://www.hizliresim.com/m9a467y][img]https://i.hizliresim.com/m9a467y.jpg[/img][/url]
Memmedovaa1 ilkgozagrimhavinim bende 13haftalikda doktor 99% kiz bebek dedi bacak arasi bostu senin ultroson fotografindagi gibi🥰🐥 inwaAllah saglikli gelsin prenseslerimiz
efelettin Bende dün öğrendim. 16 haftalık kızım olacağını bacak arası boş dedi doktorumuz. 🌸 çok şükür diyelim 🥰
Symkplnnn huma2018 merhaba bana tahmin yapar misiniz [url=https://www.hizliresim.com/m9a467y][img]https://i.hizliresim.com/m9a467y.jpg[/img][/url]
2inciannelik ilkgozagrimhavinim https://resimyukle.io/r/lRQ7WWOO5j ben hala kız hissediyorum alışveriş için emin olamıyorum sizce kesin mi ben de yorum istiyorum
Memmedovaa1 2inciannelik kac haftaliksin canim? Erkek bebek bence benim kizim olucak onda bacak arasi bos
ilkgozagrimhavinim 2inciannelik bacak arası dolu canım erkek heralde. Bak benim en baştaki görselime bomboş
2inciannelik Memmedovaa1 bu görüntüyü verdiğinde 16 haftalıktım canım 11 ve 12 de kız gibi demişti erkek deyince şok oldum bir oğlum var kıza çok odaklanmıştım elim erkek kıyafetlerine gitmiyor emin olmak istiyorum o yüzden attım görüntüyü keşke pipi olmasa