Songul88 aynısı bende de oluyor canım yarın 38 haftalık oluyoruz. Sanki böyle idrarımı kaçırıyorum gibi ama çamaşırım hafif ıslanmış oluyor. Bildiğim kadarıyla baya tutamıyomuşsun su geldiği zaman. geçen hafta kontrolüm vardı kızımın suyu iyiydi yarında kontrolümüz var bakalım doktoruma sorucam 😊