Annelik-yolunda12 Asilinannesi35 sadece anne sütünde verilmiyor ama mamada doktorum ver dedi böbrekleri için gerekli
gullcannn Asilinannesi35 Bugün gittiğim hastanede gebelik egitimi vardi canim. Anne sütü ile beslerken 6 ay gerekli değil ama verirsenizde bir iki damla arada birsey olmaz verebilirsiniz dedi. Özellikle sıcak havalarda
esraozbl Asilinannesi35 valla havalar sıcak emzirdikten sonra günde iki üç çay kaşığı veriyorum doyduktan sonra
Rabia112 Asilinannesi35 iki ablamda vermişti çay kaşığı kadar su 😊 ara sırada şekerli suda verdikleri oluyordu özellikle ilk zamanlar sarılık engellemek için
baby3_ Gizem957 ben nerdeyse hiç emziremedim. Şuan 4 aylık bebeklerim ve 110 cc 3 saatte veriyorum ve gayet doyuyorlar. Mamadan sonra emzik ver ki gazını çıkarınca tokluk oluyo zaten. Tabi sana kalmış canım