mervesmd Kizlar işim çok ağır fabrikada çalışıyorum , çalıştığım yerden başka bir yerde çalıştıracaklarini düşünmüyorum çünkü başka yer yok. İşten çıkmak istiyorum ama tazminatım ve devletten alabilicek olduğum çocuk ücretim gidicek ne yapmalıyım sizce
Diyatom mervesmd resmi gazetede hamile ve emziren çalışanların çalışma saatleri ve şartlarıyla ilgili kurallar var. Biraz zorlu bir süreç ama resmi gazetenin çıktısını alıp işterinizden bu düzenlemeleri isteyebilirsiniz eğer yapamayız derlerse tazminatınızı bütün haklarınızı verip çıkartabilirler sizi işten. Ama dediğim gibi terslik yaparlarsa uğraşmanız gerekecek. Ben doğumdan sonra yarım gün yarı maaş çalışmak istiyorum dedim böyle bi hakkımız var ama biliyordum böyle bişeyi kabul etmeyeceklerini tazminatımı vermeseler dilekçelerle ihtarlarla uğraşacaktım. Şansıma hiç önünü açma bu işin biz sana tazminatını verelim dediler. İnşallah sizinde kolay olur. Ama doğumdan önce olursa doğum paranız yanar tabi eğer dayanabilirseniz raporlarla falan idare edip doğumdan sonra ayrılın dahaavantajlı olacaktır 🤷♀️
kaderelmci mervesmd hamileleri öyle her zaman çalıştığın gibi çalıştırma hakları yok canım en azından benim fabrikada öyleydi 3 hamile bardı 3 ü de oturarak iş yapıyordu çok acil iş durumunda kalkıp makineye geçiyorlardı üstüne sadece gündüz çalışıyorlardı bu şekilde haklarınız yok mu Ya da fabrikada sendika