Elinaz engel değil hamile kalmaya ben aşırı yoğun enfeksiyon geçirdiğim dönemde eşimle kazara korunmasız ilişki yaşamıştım enfeksiyonum o ay tekrarlamıştı sabah ağlayarak uyandım idrarimdan kan geliyordu enfeksiyon yüzünden ve tam 1000 mglık antibiyotik içmek üzereyken eşimin ısrarları üzerine test yaptım asla ihtimal vermiyordum hatta eşime kızdım bu kadar enfeksiyon varken çocuk olur mu hiç boşuna oyalıyorsun beni ver ilacı içeyim ölüyorum ağrıdan diye bi elimde test bi elimde ilaçla kocamın su getirmesini bekledigim sırada testteki çizginin çift olduğunu ve giderek belirginleştiğini gördüm hayatımın şokuydu o gün hastaneye yatışım yapıldı takiplerim yapıldı serum ve ilaç verildi 3 gün sonra hiç bişeyim kalmadan evime döndüm şimdi 40 haftalık olduk doğumu bekliyoruz kızımla