Asilinannesi35 Dün doğum yaptım sezeryanla sütüm yetmiyor. Doktor mama takviyesi verdi Mamayı içiyor. Ama kalabiliyorda o mamayı biberonda ne kadar süre birakmaliyim yada direk yikiyim mi biberonu. Teşekkür ederim güzel anneler
Yaagmurr Asilinannesi35 canım en fazla 1 saat diyorlar ama sen bekletme bence soğuyacak bide yani içmediğini dök bence ben hep öyle yaptım
Busbushatun Asilinannesi35 canım sogugunca bebekte o gaz yapıyor yarım saat normalde bekleyebılır ama ben hıc bekletmemıstom kokusu fılan degısıyor