Melikemreclk 14 haftalık gebeyim tsh değerim düşmüyor ilaçta kullanıyorum 15 günde bir kan veriyorum anlamadım gitti yüksek doz ilaç içiyorum ama düşmüyor sizde gebelik hormonları dan olabilir mi?
Mavisehir Bende 25 mg başladım dusmiyince 50 mg yazıldı oda yan etki yaptı malesef gece nefes i zor alıyordum bıraktım 11 de test yptrcm bakalım dahiliye dktrum üçüncü aydan sonra düşer kendiliğinden demişti ins öyle olur