Mrvtkn Kızlar şuan 29+3′üm. Doktorum sakaryada ben 20 gün istanbulda kalacağım. Bir problemim yok ama kontrole gitmeli miyim bu süre içinde ? Bekleyip dönünce kendi doktoruma mı gitsem bilemedim 🤷♀️
Elifdikel Mrvtkn bence bir kendi doktorunuza görünüp öyle yola çıkmanizda fayda var yine siz bilirsiniz
Mom789 Donunce kendi doktoruna gidersin iyi hissettiğin surece siki ti olmaz hayırlısıyla ben 26dan 33 e kadar gitmedim doktora sıkıntı stres derken canim hix istemedi gitmeyi çok şükür gittigimdede anormal bi durumla karşılaşmadik hersey normaldj