Taner91_zemine Cansuomerali geçen gittim doktora doktorum yüzde seksen kız demişti şimdi yüzde yüz erkek dedi
Cansuomerali Taner91_zemine inşallah biran önce ogrenirizgercekten çok zor Bi süreç geçenlerded3 duydum kız demiş doktor son Bi hafta kala erkek bu demis🙈
Taner91_zemine Guneyinannesi1 benim ikinci hamileliğim ilkinde doktor dokuz ay boyunca kız dedi doğumda oğlan olduğunu öğrendim bundada hiç guvenemiyorum