Bu benim dördüncü gebeliğim. İlk gebelik kalp durması ile sonlandı.
İkinci gebeliğimde kan pıhtılaşma testleri temiz çıktı ama ona rağmen doktorum riske atmayalım dediği için clexane ve coraspin kullandım clexane 6. Aya kadar kullandım ve bıraktım coraspin daha öncelerde bırakmıştım ve sonrasında sağlıkla kavuştum bebeğime.
Üçüncü gebeliğimde bir şey kullanmadım ve yine kalp durması ile sonlandı.
Şimdi ise doktorum değişti mecburen ve pıhtı sorunum olmadığı için coraspin gerek yok demişti ama ben hamile olduğumu duyunca hemen başladım. Kendisine de söyledim bırakma o zaman daha sonra bırakırsın dedi.
Şu an bebek 9 haftalık kese etrafında kanama var Progestan kullanıyorum.
Benim gibi kalp durması durumunu çok yaşayıp son olarak sağlıkla bebeklerine kavuşan annelere sormak istiyorum iyi veya kötü tecrübeleriniz neler oldu özellikle iğne ve ilaç konusunda? Bu gebeliğimde coraspini bırakmaya korkuyorum yine.