esilemerveker Kızlar 20 gün oldu bugün doğum yapalı. Korse bir kere taktım oda çok rahatsız etti bir de dikişime denk geliyor. Karnım da biraz var. Sezeryan sonrası korse kullanan var mı ? Ya da su göbek için bir önerisi olan 😅
Diyatom esilemerveker doktorum korse kullanmaktansa karnını içine çek yürürken daha kalıcı olur kasların çalışır demişti. Ama bana zor geldi korse kullandım ara ara çıkarıpara ara kullandım.
esilemerveker Leylaalin ilk gebeliğiniz ise göbeğiniz kalmayabilir benim ilk gebeliğimde küçücük göbeğim kalmıştı bu ikinci gebeliğimde kaldı göbeğim
esilemerveker Semy 15 kilo almıştım 5 kilosu gitmiş. Bebek 3 kg doğdu 🙈 ilk doğumda 13 kg almıştım 10 kg gitmişti 😅
Diyatom esilemerveker bende karnımı içime çekemedim😀 ama 1 ay kadar korseyi ara ara takıp çıkardım faydası oldu. 2. Ayımda artık eski pantolonlarımın içine girebiliyordum hiç göbek kalmadı. Ama sanırım emzirmenin de etkisi çok oldu.
esilemerveker Diyatom deneyim bende öyle mecbur çekeceğiz 😩 emzirme zayıflatıyor da göbeği eritiyor mu onu bilmiyorum 😅