Melhaercan Hamileliğin kaçıncı ayında saç boyatilir doğuma bakımsız gitmek olmaz sanırım bu arada doğum normal olacak
Deletedmom18 Melhaercan benimkini kuaförüm boyamam dedi 40 ında boyarız dedi sadece kestireceğim inanmıyorum pek böyle şeylere başka kuaföre de gitmek istemiyorum kaldım öylece
Serenmaras Bende bugün boyattım organik amanyoksız boyayla 33 haftamızdayız Doğuma bakımsız girmek istemedim