Kızlar yaklaşık 2 haftadır her gün karnım ağrıyor büyük tuvalete sıkışıkmışım gazım varmış gibi lavaboya gidiyordum dışkıda kırmızı şeyler görüyorum peçeteye kan geliyor bir iki damla bu nedir anlamıyorum allah korusun sorun olur mu bebeğe bunu doktora söyledim nst Çek dedi ne alaka ya bazen doktorumu anlamıyorum