Secuuss Merhaba kızlar 35+2 yim bıgün çatı muayenesi oldum vee abartılan kadar bi durum söz konusu değil içiniz rahat olsun 3 sn bile sürmedi yani kendinizi kasmayın hiç bi ağrı hissetmedim gerçekten olumsuz yorumları okuyup gitmeyiinnn 🙏💜