Kaderglll Kızlar bi kaç sorum olacak sizlere -bu süreçte çekime çıkanlar olacakmı ? Çıkacaksanız; -elbisenizi diktirecek misiniz ? Yoksa hazır mı ? Hazır ise bildiğiniz alış veriş yapabileceğimiz yerler var mı ? -güvendiğiniz beğendiğiniz fotoğrafçılar var mı?
Nazbahar Kaderglll istanbul ise little posers fotoğrafçıyı tavsiye ederim canım 450 lira gibi bişey vermiştik sanırım net hatırlayamadım 2 ayı geçti ama elbiseyi de seçtiriyor fotoğrafları da çok güzel biz oraya çektirdik
Nazbahar Kaderglll bursa ise mutluson fotoğrafçısı meral hanım harikadır onda da elbiseler mevcut hiç üç ekstra masrafa girme bence elbise veren bir yer ile anlaş çok pahalıya geliyor çünkü hepsi
Nfeyza Kaderglll merhaba, ben iki hafta önce (33. Hafta) yaptirdim, iki farklı elbise giydim , günlükte kullanabileceğim elbiseler :) ani kalsın istedim, dugun çekimleri yaptırdığım yerde yaptirdim. Ankarada iseniz Anka platoyu tavsiye edebilirim.
Kaderglll Mom789 😅 öyle demeyelim de ilgini cekmiyo diyelim 😅 daha yeni evliyim su dönem yüzünden sadece nikahım oldu ve resim çektiremedik en azından bebişimin olsun istiyorum
Bebeimgeliyor Kizlar fotografcilara bosa para vermeyin gidin bi sahil kenarina telefondan guzel pozlar cekin daha sonra instagramda beyazdukkann sayfasindan album yaptirin 180₺ ye kocaman guzel album tavsiye ederim..
Kaderglll Bebeimgeliyor teşekkür ederim bunu da düşünücem ama kıyafet problemi var bulamıyorum hiç bi yerde 🙁
Mom789 Yazderyasi niye böyleyiz acaba hem ilk hamilelik hem 25 yaşındayım yok resim hediyelik falan gram içimde heves yok ay arkadaşlarım benden daha hevesli bana 😂
Yazderyasi Mom789 benimde ilk bebek ama yok içimden gelmiyor.. ama düğünde de yaptrmamistim hediyelik falan.. ben böyle gelmiş böyle giderim🤣🤣
Gamzebrb Kaderglll valla bende bu hafta cinsiyeti öğrenmeye gidicem cinsiyet partisi değilde güzel bi yerde hani şu renkli meşaleler varya artık cinsiyeti neyse onu yakıp eşimle el ele tutuşup yürümek istiyorum nikahımda aldığım beyaz elbisem var onu giymeyi düşünüyorum ve kendi telefonumdan çektircem son aylarda ya fotoğrafcı tutarım yada yşnr kendim çekim yaparım 😂
Mrvtkn Mom789 kınama iki gün kala iptal edildi düğünler kutlamalar benimde bütün hevesim kaçtı valla dış çekim bile yaptırmadım düşün 😂 korona yedi bizi
Nazbahar Kaderglll Kaderglll https://instagram.com/mutlusonphotographybebek?utm_medium=copy_link https://instagram.com/littleposersfinearts?utm_medium=copy_link