Elif351 Yeni gebeyim idrarda protein 30 çıktı tansiyonumu ölçtürdüm normal çıktı sizce kötü bir sorun mu
Masal53 Elif351 bugün doktorun yanına girdiğimde içerde bi hasta daha vardı onunda sonucunda protein yüksek çıkmış doktor tansiyonların gayet iyi gidiyor bi sıkıntın yok dedi yani demek istediğim bişeyin olsa tansiyonunu etkiler