Minik_susam Merhaba hanımlar 6+3 haftalık gebeyim bugün kalp atışı için doktora gittik kese boş görünüyor vajinal muayeneyi de istemedim kanamam olduğu için. Siz ne zaman gordunuz bebeği? Boş gebelik olabilir mi 😌
oykumm_1233 Minik_susam geç döllenmeden kaynaklı bazen geç gozukebılıyormus bebekler bence 1 hafta daha beklemelısın
kelebegimm07 Minik_susam 6+4 te gördük içini ferah tut minicikti biz gördüğümüzde nokta kadardı zaten bazıları 8.haftada görüyor Allah büyüktür 🙏🙏🙏
Hasibe04 Minik_susam hiç kötü düşünme benimde o şekilde oldu kalp atışını duyarız hayaliyle gidip sadece keseyi gördük ama 1 hafta sonra kalp atışını ve bebeğide gördük 1 hafta bekle netleşir inş
3minnos1anne Minik_susam merhabalar endiselenmeyin ilk gebeligimde bende korkmustum 7+3 de gordum banada Allttan muayene dediler bende istemedim