mnm Dahiliye doktorunuzdan şeker ölçüm aleti yazmasını isteyin. Gün içinde ölçün. Çok ciddi yüksekliğiniz yok. Diyet listene tam tamına uymak hamileyken çok zor. Ancak beyaz ekmek yerine buğday ekmeği tercih ederseniz, patates ve pirinç yemezseniz ve paketli ürünlerden uzak durursanız rakamınız normal çıkacaktır. Ben arada çikolata bile yedim canım çektiğinden. Benim yüksek çıkmasının sebebi 4. Aydan sonra normalde sevmememe rağmen tatlıya olan düşkünlüğümdü. Şeker testinden sonra her ay doktora göründüm ve testlerim tekrarlandı. Potansiyelim var ama ne insülin ne de herhangi bir şey verilmedi sadece yediklerime dikkat ederek çözdük. Sizin de öyle olur telaşlanmayın.