Kubracan28 benim ilk bebeğim genel anestesi ile doğum yaptım ilk kalkış zor oluyor biraz destek oluyor hemşire zaten bol bol yürüyün günlük rutininize devam etmeye çalışın daha çabuk toparlanırsınız ben hiç yatmadım belki bu yüzden çok çabuk toparladım sütünüz hemen gelmez ise sıcak duşa girip göğsünüzü sağr gibi masaj yapın su altında bir elt altta sabit tutup üstten diğer elle sağma hareketini yapın. Bol sıvı tüketin su içmeyi ihmal etmeyin ağrılar içinde dikloron iğne çok etkili