Ben şimdi 1 buçuk yıldır çocuk sahibi olmadığım için her ay kendimi dinliyorum böyle.. Adet yakını bakalım bı gebelik belirtisi olur mu diye herkeste belirti göstermeyebilir mis. Ben gebeliğe dair bütün gebelik belirtilerini biliyorum
Ama hamile olmak,hamile hissetmek nasıl bişey güzel anneler 🥺 Ben hissetsem nasil hissederim sizce varmı bunun bı tarifi .. 🥺