Snmlhn0 28+5 haftayız erkek bebek bekliyoruz nasipse kilosu 1.600 boyu 42 cm suyu fazla dedi doktor 31 haftayı geçmiş görünüyor şekerden olabilir dedi şeker yüklemesi testi yap dedi bu durumu yaşayan varmı çok üzüldüm
Zezeeeyyldrm Snmlhn0 şeker yüklemesi yap şeker çıkmazsa sorun yok diyolar genelde bende 25.haftamada gidecem doktorum gel yapalım dedi benim bebeğimde heğ önden gidiyor.
leyla_ok Snmlhn0 29+2 haftalıkken kontrole gitmiştim en son.Kızımın kilosu 1500 gelmişti.Herşeyi gayet normal suyum rahim ağzı uzunluğum vs ama biraz önden gidiyor dedi.O kadar çok dert etmedi.kilo olarak takma ama diğer durumları tabi doktor bilir.🙏🏻
mujdezengin Neden şeker yüklemesini yaptırmadınız üzülmeyin şekeriniz çıksa bile kontrol altına alınır dikkat edersiniz