Kızlar doğum yapalı 14 gün oldu normal doğum , dikişlerim olması sebebiyle yürüyüş yapamiyorum internete yazdığımda günlük emziren bi bayan 500 ila 700 kalori yakıyomuş, eğer yemeye içmeye de dikkat edersek bu süreçte spor yapmadan,sadece emzirerek bol su içerek ve akşam 6 dan sonra yemek yemeyerek kilo verebilir miyiz? Böyle yapıpta kilo veren hanımlar var mı? Doğumdan sonra nasıl verdiniz kiloları hanımlar ?Ben 68 ile hamile kaldım 85.5 ile doğum yaptım,doğum yaptığımda 77.6 ya düştüm,ama 68 olmak istiyorum yardım eder mısınız?