Kızlar kızım gerçekten kısmetli şaşırıyorum o kadar gecenlerde canım erik istedi marketlerde kalmamıstı akşamına komşu gönderdi üç gün önce gene erik aradım bulamdım başka bir komşu gönderdi leğenle akşamına oluyor şimdide eltime canım soğuk şeyler sulu şeyler istiyor dedim kolamı alsam dedim vazgeçtim yarım saat geçti kapıya karpuzcu geldi hemde çok ucuza 3 kavun 10 tl 1 kapuz 10 tl tuttu o kadar değişik oldum ki kızım öyle kısmetlı ki babamız askerde o yüzden herşeyi her an yapamıyrouz alamıyoruz ama Rabbim kısmetimizi ayagımıza getiriyor çok şükür ❤️❤️❤️ Sizdede oluyormu böyle