Bitanesi Dün hiç açılmam yoktu akşam ilişkiden sonra bugün daha yeni kahverengi akıntı geldi nişan mi acaba gidiyim mi acemi gibi çok heycanlandııııımmmmm
Sevda2018 Bitanesi slm zamanınız gelmiş.. Zaten evet kahverengi akıntı nişan oluyor.. Birazdaha bekle istersen sancında gelsin.. Ama kötü hissediyosan git bekleme
Deletedmom206 Bitanesi vallagi cesaretinize hastayim 40+3 ilişki ben 35 ci haftamda bıraktım korkumuzdan bırsey yapmiyoruz günüm gelmesine rağmen
BurhanRabiaetin Bitanesi 3 hafta Deletedmom206 doktorlar onerıyor zaten canım 40+3 bende dun dkktor söyledi ilişkiyi rahım agzı yumuşaması için korkulcak bır durum degil
TubaSari Nişan olabilir canım ama nışan gelince hemen doğum olmuyo bence bekle biraz daha sancıların artınca gidersin
Bitanesi Deletedmom206 biraz araştır doktorlara sor sonra nete bak bir sürü danışacağın soracağın yer var bu devirde böyle olmaz. Ben beş aylıkken ilişkiyi bıraktım korkumdan cesaret açılma olsun diye 40+3 ben doguruyum diye yaptım yazık sen erken doğum yapacakmıştın nerdeyse
Guzelyuvam Bitanesi canım bende 39+5 oldum dün ilişkiden sonra bugün kasıklarım bir saat kadar ağrıdı, ama lekelenmem olmadı inşallah nişandır ama ilişkiye daha girme en azından bi doktor randevuna git söyle. 🤗