Baharmm16 Merhaba ben 23 haftalık gebeyim ☺️ Yanlız bebeğin hareketlerini öyle çok hissetmiyorum geç hissetmeye başladım bakıyorum buraya 12 hafta da hissedenler diyorum bende mi sorun var ben bide kilolu hamile kaldım benim gibi olan arkadaşlar var mı
Siibeell Baharmm16 12 hafta çok zor yani 2. Gebelikte bile nadirdir 12. Haftada hissetmek 20den sonra hissediliyo onuda 30a kadar az az hissediliyo minik minik korkmayın herkesin bebegide bir değiş 9 ay boyunca ben dogru düzgün hissetmedim
defnosunannesi_ Baharmm16 bende kiloluyum 86 kiloyum şuanda 21 haftalarda minik minik hisediyorum şuanda 25.haftadyim bayg netleşti hisediyorum güzelce erken hissedenler genelde zayıf ve 2 .gebeliği olanlar
Denizyildizii Baharmm16 ben ilkinde 16 17 gibi hissetmiştim ikincidede 14. Haftada hissettim ikisindede 70 üzeri hamile kaldım. Bence kiloyla pek alakası yok
UraSsmom Baharmm16 12 haftada hissedenler başka bişey hissediyodur 😂 İlk gebeliğimde 21 haftada net hissettim. Şimdi 2. 17 haftalık nadiren çocuktan fırsat bulup dikkat edersem sanki oluyo gibi ama yok yani 12 hafta nedir 🤩
Mom72626 Siibeell ben 12 de hissettim açıkçası 2. Gebelik. Şuan 16. Haftayım annem dahi elini koyunca hissediyor. herkesin iç karnı farklı 💜🙏🏻
Baharmm16 Siibeell yaaaa valla içime kocaman bi ohhhh dedim internete bakıyorum yok burada yazılanlar bi gördüğüm post vardı 17 hafta da içeride halay öekiyor dedi dedim tamam bende anormallik var
Baharmm16 defnosunannesi_ demi bende böyle avutuyorum kendimi sonra ah be baharım bu kadar yiyecek ne vardı diyorum 😂
Baharmm16 UraSsmom hahaha kız kendi arkadaşım var 18 haftalık geceleri uyutmadı tekmeleriyle diyor dedim var bunda bi Hikmet 😂 gebe değilim desen ultrasyonda ki kim 😂
ilkgebelik123-_ Baharmm16 ya bende dün açtım post 17+3 hala hissetme yok elimi mi koymam gerekiyor hissetmem için onuda yapıyorum uzun süre ama yok iç karın geniş öyle düşünüyorum gobekliydim hamilelikten öncede
Baharmm16 ilkgebelik123-_ bende öyleydim yan yatıyorum çikolata ye dediler yedim yok şimdi çok az hissediyorum öyle tekmedir içeride kıpır kıpır değil
alyavetuna Baharmm16 12 de bence hissettiğini zannediyordur çoğul gebeliğin erken haftada hissedilmesi daha mümkün ama nrmal gebelik 16-22 arasi bence hissedilir tabi kiloda etkili oluyor daha geç hissediliyor.
Baharmm16 alyavetuna sorma duydukça okudukça diyorum anormallik var aklıma kötü şeyler geliyor hissetmeyi tekme olarak çok istiyorum aşırı
Zeytinlimon Baharmm16 17.haftadayim tekme değil ama çok hafif bir iki gündür hissediyorum gibi sankı su baloncukları var içimde gibi.12 de imkansız.anneler öyle sanmak istiyor😂
UraSsmom Baharmm16 Ya yalan söylemiyolardır ama gaz filandır o 😂 18 haftada tekmedn uyuyamıyosa doğunca yandı o 🤩