Nurgul54 Kızlar çok şükür doğumum gerçekleşti ama bu baş ağrısıyla nasıl baş edicem bilmiyorum karnımın sızlamasını unuttum baş ağrısından. Yaşayanlar kaç gün çekti acaba ?
BegumIscanTunc Nurgul54 sade Nescafe, bol su, kola eğer tiksinti olamıcaksa bir tane sigara için çok işe yarıyor ben henüz doğum yapmadım ama belden 2 kez sıvı aldırdım doktorum önermişti hepsini aşırı baş ağrısı yapıyor çünkü
paradiseeeeee Nurgul54 sade nescafe iç canım günde 2 fincan iyi geliyor bende spinal oldum geçen ay ama sade nescafe iç mutlaka acil şifalar inşallah 🤲
paradiseeeeee Gulbaharklc çıkınca nescafe iç canım günde 2 bardak sade nescafe bas agrısını alıyor bende spinal oldum geçen ay hamdolsun olmadı agrı içtim ama hergün nescafe mutlaka iç sende
Eymnnn 2si 1 arada neskafe bol bol içebildiğin kadar ama 3 gün falan sık sık iç sonrasında azalt çünkü sütünü acılaştırıp bebeğe gaz yapabilirmiş doktorum demişti canım. Birde rezene iç bol bol 2 fincan peş peşe içtim sütüm fışkırdı