ebruzb ssssxsss 10+2 🐣 kahvaltıdan sonra inanılmaz nabız artışı ve çarpıntım oluyor 120-130lara çıkıyor
ssssxsss ebruzb baya yükseliyormus canim😥 aslinda benimde öyleydi ilk haftalarda özellikle yemekten sonra ama 16 haftaya dogru duzelmisti simdi 22 deyim dünden beri gene carpintim var😓
Erva4104 Haftadayim yemeklerden sonra yüksek nabız ve çarpıntı var doktorum gebelik şekeri olduğunu söyledi bi kac testten sonra