Eceecyln06 Hamişcanlar merhaba 33 haftalık hamileyim bebişin kıyafetleri yıkayıp çantamı hazırlasam erken mi ? Siz kaçıncı haftada yıkayıp hazırlamaya başladınız ☺️
Sumc Eceecyln06 canım ben herşeyini yıkadım ütüledim koyması kaldı sadece. Sağlık ocağındaki ebe 28 de hazırla demişti. Bende 33 haftalığım şu an bile çok zor geliyor 😓
Sermec27 Eceecyln06 36+4 haftalık hamıleyım 4 gün önce hazırladık annemle beraber tek olsam zor yapardım valla 🥰
kozerr 28 de her şeyi yıkadım ütüledim 32 de hastane çantamı hazırladım insan geçtikçe yoruluyor zorlanıyor ve nolacagı belli olmaz erken hazırlamakta fayda var bence
Uykucu2307 Eceecyln06 bence hazırla 2 gün sonra 32 haftalık olucam ben hazırladım herşeyimi artık hazır bulunmak lazım bence. Tek başıma yapması insanın gücüne gidiyor hem
gulin-35 Eceecyln06 33. haftadayım hepsı bıttı sadece kendı cantam kaldı onuda bu gun yarın halledıcem
Alpays_Mommy Eceecyln06 ben 34. haftamda başladım, hem çantamı hemde yıkayıp dolaba asmayı. Iyikide yapmışım. Suan cok zorlanirdim. Gerci simdi başlasaydım geç kalırdım herhalde 38. Haftamdayım 😆 bence yavaştan başlayın kendinizi fazla yormadan
Ytugcek Eceecyln06 35+5 im 2 gün önce hazırlayıp arabaya koyduk. Allah korusun acil bisey olursa hazırlamak zor olur