Kızlar kasımda doğum yapacaklarn bebişi ne?
Kasım sonu gibi doğum yapacağım, doktorum 13+2 de erkek dedi 💙
Benimde kasımın 12 si gibi doğacak nasipse erkek
Tugbaakkerem benimde aynı tarih
Kasım başı dendi tahmini olarak, cinsiyetimizde kız nasipse 🥰
Kasım sonu nasipse kız demişti şimdi yüzde yüz erkek dedi
Sevgiylm34 sağlıkla doğsunlar inşallah ❤️