36+2 gebeyim. Bebeğinin hareketleri normalde çok iyi ama hafta da bir gün falan aşırı yavaşladığı zamanlar oluyordu ama genelde o zamanlarda yolculuk yapmış oluyordum. Bugün sürekli dinlendim ama bebeğimin hareketleri sabahtan beri çok aşırı az ve güçsüz. Dürtünce de belli belirsiz hareket ediyor. Yarın normalde doktora gidicektim ama akşam nst ye mi girsem kararsızım. Geçen hafta bir günde akşama kadat hareketsizdi sonradn düzelmişti ama korkuyorum böyle olunca da. Sizde de böyle hareket azalması oluyo mu acaba