DefneninAnnesi07 PoPe bence Asya ismi çok güzel canım.ilk kızıma Defne koydum nasip olursa bu kızıma da Deniz ismini koyucam 🥰
ikibebelihayatt PoPe buse eski bence🥰 ela en iyisi benimkide kız olursa arya Ela koyucam 1. Kızıma koymak istemiştik koyamadık içimizde kalmasın dedik😅
Nslhnasya Bı kızım Serpil Asya diğer kızımı bekliyorum Elif kesin yanına Alya Ada Ela Öykü birini secicez inşallah karar veremiyorum buse de eşimin yegeninin adı üç isimde güzel