Fatmanuurr Kızlar 9 haftalık oldum ama dündendir karnım ve rahim bölgem ağıryr bu normal mi kanama yok ama yaşayanlar var mı bilgi verin
tazeanne123_ Fatmanuurr rahim büyüdüğü için agriyodur normal benim 17 hafta oldu ara sıra agriyo yine
boncukbiranne 12 hafta olduk hala ağrıyor canım benim doktoruma sorduğumda da rahim büyüdüğü için ağrıması normal dedi