Ozge343 Hayırlı günler. (15+3) hamileyim hâlâ yüz üstü uyuyorum bazen acaba bebeğe bir zararı olur mu ?
Elifaltun Ozge343 karniniz buyuyene kadar istemsizce yatiyorsunuz zaten ona zarari dokuncak zamana geldiginde istesenizde yatamiyorsunuz cok kucuk oldugu icin bi sorun olmaz ama yavas yavas kendinizi saga yada sola yatmaya alistirin 😊
HavvaMerve Ozge343 İlerleyen haftalarda sorun olur canım çünkü sol tarafa yatın diyor doktorlar yavaştan kendini sağa sola alıştır hiç olmazsa zorlanmazsın daha sonra
Zumzum48 Ozge343 bende yatıyorum 18 haftayım bazen ağrıyo sağa daha yakın duruyo bebek bacağı yukarı çekiyorum pozisyonu tahmin ettiniz diye umuyorum😂 o zaman rahat oluyo sırt üstü yatma dediği için doktorum yatmamaya çalışıyorum
Ozge343 Elifaltun sağa sola hertarafa yatıyorum bazen karın üstü yatasim geliyo karnım çok büyük olmadığı için ben rahatsız olmuyorum ama bebek için sorayım dedim teşekkür ederim🙂