yavrukom raporda rspor bailangıç tarihi yazıyor esas alınan o oldugu için problem olmuyor.
ben bagkurluyum bugün sgk ya sormuştum. Bana dogumdan sonraki 8 haftalık çalışamaz raporu ile birlikte başvuru yaptıgınızda ücreti alabiliyorsunuz dedi 🥴
birde 4 aylık sigortalı/bagkurlu sayılıyormuşuz rağor tarihinden itibaren . O da sanırım dogumdan önce 8 hafta dogumdan sonra 8 haftaya tekabül ediliyor yani ben bagkur primi ödemeyecegim mesela