Fatmasp Öncelikle herkese tekrar selam! Doğurup hikayesini yazmayanı dövüyolarmış öyle dediler 😁 Benim hikayem başta bu ne yav dedirtebilir çünkü kolay bir Doğum ama zor bir hamilelik süreci geçirdim. Son haftalarım resmen büyük bir doğurma isteğiyle geçti çünkü ikiz bebek taşımak cidden çok zor 😪 Doktoruma kontrole gittiğimde artık bebekleri alabileceğini cuma cumartesi ve Pazartesi günlerinden birini seçmemi söyledi. Ve bizimde en yakın gün olan Cuma’yı seçmemizle Doğum sürecine girmiş bulundum. İki günlük süreçte sanki hiç ikiz taşımıyor gibi davrandım ağrım varsa da yokmuş gibi davrandım çünkü zaten doğuracaktım 😁 Öyle böyle derken cuma günü geldi çattı. Hastaneye Doğuma 20 dakika kala gittik (ne rahatlıksa) Önce önlüğü sonra boneyi takıp açılan damar yolumla beni almalarını bekledim kısa bir süre. O an zaten çoktan kurbanlık koyun moduna girmiştim. Herkes başımda bi telaş beni sakinleştirmeler ki zaten çok telaşlı değilim 😄 Sedyeye yatırıldığım an dedim İşte tamam! Başlıyoruz! Ameliyathanede hemen katater açılıp epidural vuruldu. Çok acısız ve kısa bir işlem. Epiduralden sonrasını bilmiyorum. Sadece kısa kısa mide bulantıları ve fenalık hissi geçirdim ama cidden çok kısa. Zaten doktorum sağolsun o an rahat hissetmem için sürekli ilaç vurdurdu 😊 36+2 Saat 11.48 de ilk kızım Miray 11.49 da da ikinci kızım Meyra dünyaya geldi. O anki rahatlamayı tarif dahi edemem karnım resmen bomboş kaldı 😂 Hiç Küveze girmedik ya da bir sorun yaşamadık çok şükür. Sezeryanda benim için en zor şey ayağa kalkmaktı. Ayağa kalktığım an hem rahatlık hemde o aşağı çökme hissi acayip garipti. Şükürler olsun ki 3. Gün ayaktaydım ve işlerimi kendim yapabiliyordum :) Kıssadan hisse her hamilelik ve her Doğum kendine özel. Sizde laflarıyla moral bozukluğu yaratan kişilere aldırmayın ve anı yaşayın. Normal Doğumdan da Sezeryandan da korkmayın önemli olan kabullenip tadını çıkarmak çünkü hepsi anlık 😊 Buraya kadar okuyanlara teşekkürler görüşmek üzere 🙏🏻🙏🏻
sudamlasi Fatmasp ay maşallah gözünüz aydın Allah bahtlarını açık etsin inşallah hayırlı evlat olsunlar🙏🏻
tubatayfun Fatmasp allah annali babali saglikla buyutsun insallah Bende ikizlere hamileyim yakinda benim ikizlerde dogacak allahin izniyle
Makbuss Fatmasp gozunuz aydin Rabbim anali babali buyutsn guzel omur versin insallah benim buyuk kizimin ismide miray vede iki kizinin ismide cok guzel olmus ismiyle yasasinlr ins 😊
Kbrdmr93 Fatmasp hayırlı uğurlu olsun Rabbim analı babalı büyüsün inşallah ya bana da dua et bende ikiz oğluşlarımı bekliyorum🙏🏻 Sana bişey sormak istiyorum kaç kilo doğdular acaba
Gulcag Rabbim bağışlasın ne güzel anlatmışsın umarım bizlerde böyle rahat atlatırız. Benimde rahimim gerid olduğu için doktor sezaryen dedi inşallah senin gibi rahat geçiririm 😍😘
Fatmasp Gulcag Amiin cümlemizinkini inşallah ☺️ Sen ne kadar rahat girersen o kadar rahat geçiyor :) doktoruna güven gerisini Allah’a bırak bişey olmaz inşallah ❤️
AsafMirza Fatmasp gözünüz aydın. Allah analı babalı büyütsün inşallah. Gebeliğiniz boyunca ciğer geliştirici iğne oldunuz mu acaba ?
Liva2018 Fatmasp başlığa ayrı bayıldım hikayeye ayrı 😍 tebrik ederim canım Allah analı babalı büyütsün inşallah 😍❤️ darısı bizlere inşallah 🙏